KARGO - TESLİMAT

Siparişimi oluşturdum ürünüm ne zaman kargolanır?
Saat 16:00’a kadar girilen siparişler aynı gün kargoya verilir. 16:00’dan sonra girilen kargolar, takip eden ilk iş gününde kargoya verilir. Hafta sonu ve resmi tatillerde girilen siparişler, takip edilen ilk iş gününde kargoya verilir.

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?
proway.com.tr sanal mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz, size Yurtiçi Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır.

Siparişim kargoya verilmiş, ne zaman teslim edilir?
Kargoya verilen siparişlerin size ulaşması anlaşmalı kargomuz Yurtiçi kargonun bulunduğunuz bölgeye göre değişen teslimat süresinde sizlere iletilir. Yurtiçi kargonun teslimat sürelerini görmek için lütfen tıklayınız

Yurt dışına veya KKTC’ye sipariş gönderimi yapılıyor mu?
Evet, yurt dışına veya KKTC’ye gönderim yapılmaktadır. Bunun için lütfen Müşteri Hizmetlerini arayarak bilgi alınız.

Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?
Hayır, resmi tatillerde teslimat yapılmamaktadır.

Yurtiçi Kargo haricinde başka kargo şirketi ile gönderim yapabiliyor musunuz?
Yurtiçi Kargo ile çalışmaktayız herhangi başka kargo şirketi ile gönderim yapılmamaktadır.

Ürünlerim nereden kargoya veriliyor?
Proway sanal mağazamızdan almış olduğunuz ürünler, Bursa ve Osmaniye’de bulunan lojistik depolarımızdan sevk edilmektedir.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?
Siparişlerinizi Sipariş Takip linkinden ve/veya siparişiniz kargoya verildiği zaman size sms/mail yoluyla iletilen kargo takip numarası ile kargonuzu Yurtiçi Kargo üzerinden takip edebilirsiniz.

Sipariş teslimatında adreste yoksam ne oluyor?
Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa, Yurtiçi Kargo belirtilen adrese ikinci bir uğrama yapmamaktadır. Bu durumda kargonuzun bulunduğu şubeyi ziyaret ederek kargonuzu teslim almanız gerekmektedir.

Paket hasarlı geldi teslim almalı mıyım?
Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

Yurtiçi kargo şubelerine ulaşamıyorum ne yapmalıyım?
Yurtiçi Kargo Müşteri Hizmetlerinden 444 99 99 ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.